jueves, 21 de febrero de 2008

De voluntari al Nepal


Ja estic nerviós, el dia 25 de març, Sonia, Susana, Xaro i jo marxem cap al Nepal.

Si, tots quatre marxem en missió humanitària. Us presentaré, la Sonia i la Xaro són infermeres, la Susana es una de les pediatres i totes tres treballen al Cap El Temple de Tortosa, jo soc un simple pallasso.

Si mireu la foto, el que porta el nas vermell soc jo, el pallasso, a la meva esquerra teniu a la Susana (la metgessa), a la meva dreta teniu a la Sonia, la mes roseta, i la Xaro la morenassa.
Com us he dit el dia 25 marxem al Nepal, per a fer revisions mèdiques, i educació sanitària visitar als nens de tres dels orfanats de Kathmandú i un orfanat d'un poblet molt petit, al nord de kathmandú, ja a les muntanyes de l'Himalaia.
Com veieu a la foto anem sota l'ala d'una associació que es diu Nepal-Aki, us explico una mica els seus fins. L'Objectiu principal de l'associació Nepal-Aki, és la de contribuir al desenvolupament social del Nepal, centrant-se és gestionar tota l'ajuda possible als menors d'edat de nacionalitat nepalí, aquesta ajuda es canalitzarà mitjançant projectes de cooperació amb aquells orfanats i institucions d'acollida, vinculades al consulat del Nepal a Barcelona. Un dels projectes de col·laboració és el apadrinament de nenes i nens acollits en aquests centres. El Nepal està considerat com un dels països mes pobres del món i els orfanats que acullen a nenes i nens amb problemes familiars i econòmics no disposen de cap tipus d'ajuda governamental. Aquesta associació també vol prestar tota l'ajuda que li demandin les famílies en procés de pre adopció, adopció i adopció consolidada, de nens de procedència de nacionalitat nepalí.

1 comentario:

Silvia dijo...

Ola! em dic Silvia i tinc 16 anys, quan sigui una mica més gran si puc vull ajudar a la gent necessitada i sobretot als orfes. ara mestic preparant per fer el treball de recerca i el vull fer de nens de tres orfanats diferents: un de l'àfrica, que ja en tinc informació, un altre de la xina i un altre d'aquí catalunya... em podries ajudar?